Уважаеми клиенти и партньори,
Във връзка с разпространението на COVID-19 бих искал да Ви уверя, че в тези неочаквани и извънредни събития „ОББ Интерлийз“ ЕАД предприема всички необходими мерки, за да осигури безопасността на своите клиенти и служители като ключов приоритет, както и непрекъсваемост на бизнеса. С оглед на това, ние следим внимателно развитието на ситуацията и следваме всички указания на отговорните институции, както и препоръките на KBC Груп.
Моля да бъдете информирани, че голяма част от нашите служители, за които това е приложимо, вече работят отдалечено от своите домове. На всички останали, включително и тези, които работят с клиенти, са предоставени необходимите защитни средства, като се прилагат и всички указания за спазване на съответните противоепидемични мерки.
В качеството си на значима финансова институция, в момента носим двойна отговорност. Ние търсим баланса между два еднакво важни приоритета: гарантирането на благополучието и здравето на всеки един от нашите клиенти и служители, като осигуряваме и непрекъснатото изпълнение от наша страна на отговорностите ни към гражданите, бизнеса и обществото. Ако до момента имахме самочувствието да бъдем иновативен лидер на пазара с възможността всички ключови лизингови процеси да се извършват по дигитален и дистанционен път, в т.ч., но не само подписването на договорите за лизинг с нашите клиенти, то тези изградени технически и организационни решения сега ни дават възможност да бъдем още повече полезни на нашите клиенти, но вече и с оглед на променените обстоятелства.
При необходимост от връзка с нашия екип, можете да продължите да разчитате на нас, като се свържете на мобилните телефони на съответните служители, по електронна поща, клиентски портал www.interlease.ws и кол център на телефон 0800 12 666.
От името на екипа на „ОББ Интерлийз“ ЕАД желая на Вас и Вашите семейства здраве, като се надявам всички ние да проявим нужната отговорност в тази извънредна ситуация.
Рудолф Кипта
Главен изпълнителен директор
ОББ Интерлийз