Инициативи

ОББ спечели общо 9 приза и голямата награда за иновация на годината на наградите B2B Awards

16.07.2019

Белгийската КВС Груп, част от която е и ОББ Интерлийз, извоюва общо 9 приза в конкурса, сред които 5 първи места

Обединена българска банка (ОББ) е големият победител в петото издание на наградите B2B Awards, в които се състезаваха повече от 70 проекта в над 20 категории. ОББ е носител на голямата награда „Иноватор на годината“ и на още 5 първи места.

Новооткритата лаборатория за иновации Surf Studio на ОББ и ДЗИ беше обявена за „Иновативна идея на годината“, а първият мултибанкинг в мобилно банкиране в България стана „Бизнес идея на годината“.

ОББ категорично е най-динамично развиващата се банка в България в момента, като получи 1-во място в категория „Динамично развитие“ на наградите B2B Awards, а само седмица по-рано взе същата награда на наградите „Банка на годината”. Призът за динамично развитие се присъжда за постиженията на всички 7 дружества във финансовата група KBC в България. Още първото тримесечие на 2019 г. беше тримесечие на рекордите за всички тях. През март 2019 г. ОББ постигна абсолютен рекорд за последните 5 години по ръст на кредитния портфейл на Банкиране на дребно. Продажбите на застрахователни продукти на ДЗИ за първото тримесечие на годината пък бележат двуцифрен ръст от 40%. По същото време ОББ Асет мениджмънт зае лидерското място на пазара на управляващи дружества, като постигна тази своя цел година по-рано от заложеното по план. След пазарния успех на ОББ Асет мениджмънт, KBC реши да инвестира в създаването на още едно управляващо дружество в България и през юни 2019 г. беше представена новата компания – KBC Асет мениджмънт. През първото тримесечие на 2019 г. ОББ Интерлийз генерира нов бизнес с 23% повече спрямо същия период на 2018 г. и спечели 30-хилядния си клиент. Още миналата година ОББ и ДЗИ придобиха най-високата бизнес сграда в центъра на София – ОББ Милениум център, с което над 1000 от техните служители работят в офис с една от най-впечатляващите гледки в столицата.

KBC Груп грабна първите места за още две свои големи постижения. През есента на 2018 г. групата организира символичен поход до Луната и за всеки изминат километър със спортни активности служители и техните приятели печелеха средства за благородни каузи – километър по километър и така до сумата от близо 150 000 лв. и наградата “CSR проект с кауза“. С тази и други инициативи KBC Груп обедини екипа си около емблематичното име #TeamBlue, с което всички те – над 4000 служители на синия екип – си извоюваха титлата „Иновативна кампания за работодателска марка“.

Всяка компания, независимо колко голяма или малка е тя, е успешна тогава, когато промените се движат от самите служители отвътре. Това са компаниите, които не просто развиват успешен бизнес, а онези, които са ангажирани да променят средата, в която се развиват. Затова радостта ми е двойно по-голяма – лидери сме не просто в престижни категории като „Динамично развитие“, „Иновативна идея на годината“ и „Бизнес идея на годината“, но и в категории като “CSR проект на годината“ и „Иновативна кампания за работодателска марка“. Всеки успех е извоюван от всички над 4000 служители на КВС Груп в България“, сподели Петър Андронов, кънтри мениджър на КВС Груп за България и главен изпълнителен директор на ОББ.

Деветте награди, сред които за Иновативна идея на годината (лабораторията за иновации Surf Studio на ОББ и ДЗИ) и за Бизнес идея на годината (първия мултибанкинг в мобилно банкиране в България), ме правят горд. Благодаря на целия замесен екип! Разнородна, дейна група от млади и опитни колеги, разпределени в няколко звена в нашите компании, работят усилено по плана ни за иновации. Удоволствие е да видиш и усетиш настроението в групата. Фактът, че усилията ни са видими и оценени и от експерти на пазара само засилва желанието ни да ускорим иновационното си пътуване, за да предлагаме най-добрите и най-модерни решения на своите клиенти“, коментира Кристоф Де Мил, иновационен лидер на КВС Груп в България.

Авторитетното жури на конкурса раздаде своите оценки по критерии като устойчиво и иновативно поведение, оригиналност на идеите, ефективност от реализацията, новаторство на продуктите и услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.

 

От екипа на ОББ Интерлийз

Обратно към всички новини