Дата: 10.01.2025 Населено място: ОББ Интерлийз - София Реф. №: UBBIL-2024-009 Виж всички

Експерт Обслужване на клиенти

Експерт Обслужване на клиенти

ОББ Интерлийз ЕАД е лизингова компания, част от семейството на КВС Груп в България, включващо още Обединена българска банка, ДЗИ, ОББ Факторинг, ОББ Асет Мениджмънт, ОББ Асет Мениджмънт, ОББ Пенсионно осигуряване, ОББ Застрахователен брокер и др., която предоставя пълната гама от финансови и застрахователни услуги на местни и чуждестранни, физически и юридически лица.

Вече 30 години ОББ Интерлийз финансира придобиването на висококачествено оборудване, транспортни средства, автомобили и офис оборудване чрез финансов и оперативен лизинг.
Бихме искали да присъединим към екипа си нов колега, който, съвместно с останалите служители в Екип Обслужване на клиенти, ще участва в изпълнението на следните дейности:

∙ Администриране на предоговорени лизингови сделки и разсрочване на договори с опция;
∙ Администриране предсрочно приключване на договори;
∙ Администриране на процесите по обратно изкупуване на активи и вторична реализация;
∙ Организиране, чрез подизпълнители, на регистрации / пререгистрации / прекратяване на регистрации на ПС в Отдел Пътна полиция (след първоначалната регистрация);
∙ Изготвяне на пълномощни за управление на клиенти, съгласия и други;
∙ Администриране на електронни фишове / призовки / покани, свързани с активи, собственост на ОББ Интерлийз;
∙ Администриране на процесите, свързани с износ на активи, в т. ч. изготвяне и съгласуване на документация във връзка с тези процеси;
∙ Подготвяне на необходимата документация, свързана с клиентските досиета, но не само, която следва да бъде предоставена при одитни проверки, както и при необходимост от предоставянето на информация на трети страни.

Изисквания към кандидатите:
∙ Средно/Висше образование;
∙ Компютърни умения: Windows, MS Office;
∙ Организираност, инициативност, комуникативност, точност при изпълнение на поставените задачи, умения за работа в екип;
∙ Владеене на английски език и опит на аналогична позиция е предимство.


На избрания кандидат предлагаме:

∙ Работа в екип от утвърдени професионалисти;
∙ Непрекъснато усъвършенстване в динамична и приятелска среда, с възможност за участие във вътрешни и външни обучения;
∙ Разнообразие от предизвикателни и отговорни задачи;
∙ Трудов договор с гъвкаво работно време и възможност за работа от дома, след изтичане на 6 мес. в компанията;
∙ Бонус, свързан с резултатите;
Допълнителни придобивки:
∙ Застраховка живот/застраховка срещу злополука;
∙ Ваучери за храна на стойност 80 лв. на месец;
∙ Бонус за препоръка на кандидат за работа;
∙ Допълнително плащане при важно лично събитие;
∙ 25 дни платен годишен отпуск;
∙ Преференциална такса за ползване на спортна карта;
∙ Преференциални условия за ползване на продукти и услуги от други компании, част от КВС в България.

 

За да кандидатствате, моля изпратете Ваша автобиография и мотивационно писмо.

Само кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.

Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.

 

 

 

Форма за кандидатстване

Максималният размер е: 2MB. Позволени формати: pdf, doc, docx