Дата: 07.03.2023 Реф. №: UBBIL-2023-005 Виж всички

Експерт Обслужване на клиенти, Бек офис дейности

Експерт Обслужване на клиенти, Бек офис дейности

 

„ОББ Интерлийз“ ЕАД е водеща българска лизингова компания, част от белгийската банково-застрахователна група KBC. Ние финансираме закупуването на транспортни средства, производствено оборудване и техника за дружества и физически лица посредством финансов и оперативен лизинг.

 

В „ОББ Интерлийз“ работим в динамична среда, създаваща отлична атмосфера за ползотворна работа в екип. Идеите и мнението на всеки служител са от значение. Личната инициатива се цени и стимулира. Всеки има подкрепа в процеса на непрекъснато учене.

 

За да спечелим доверието и да изградим дълготрайни отношения с нашите клиенти, ние разчитаме на професионален екип от лоялни, мотивирани и ангажирани с целите на компанията служители. Амбициозните ни планове за развитие водят до постоянно търсене на нови таланти, които да допринесат за нашия общ успех. В момента сме в процес на търсене на новият ни колега за позицията

 

Експерт Обслужване на клиенти, Бек офис дейности

 

Нашият нов колега, съвместно с останалите служители в Екип Обслужване на клиенти, ще участва в изпълнението на следните дейности:

  • Администриране на процесите, свързани с износ на активи, в т. ч. изготвяне и съгласуване на документация във връзка с тези процеси;
  • Прехвърляне на собственост на изплатените договори и разсрочване на договори с опция.
  • Администриране на електронни фишове / призовки / покани, свързани с активи, собственост на ОББ Интерлийз;
  • Подготвяне на необходимата документация свързана с клиентските досиета, но не само, която следва да бъде предоставена при одитни проверки, както и при необходимост от предоставянето на информация на трети страни;
  • Регистрации / пререгистрации / прекратяване на регистрации на ПС в Отдел Пътна полиция (след първоначалната регистрация);
  • Администриране на предоговорени лизингови сделки.

Изисквания към кандидатите:

  • Средно/Висше образование;
  • Компютърни умения: Windows, MS Office;
  • Организираност, инициативност, комуникативност, точност при изпълнение на поставените задачи, умения за работа в екип;
  • Владеене на английски език е предимство

Нашето предложение включва:

  • Възможност за предизвикателна работа във водеща компания с утвърдени стандарти;
  • Трудов договор на пълен работен ден, регламентирано работно време, възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността, допълнителни социални придобивки, преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества на групата КВС в България.

В случай, че искате да станете част от нашия екип, моля изпратете ни своя актуална автобиография и мотивационно писмо.

Само кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.

 

Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.

 

***

Форма за кандидатстване

Максималният размер е: 2MB. Позволени формати: pdf, doc, docx