Специалист Обслужване на клиенти и Мониторинг
„ОББ Интерлийз“ ЕАД е водеща лизингова компания, част от финансовата група KBC, Белгия.
Основните продукти на компанията са финансов и оперативен лизинг на автомобили, транспортни средства, техника и оборудване.
Ние изграждаме дълготрайни отношения с нашите клиенти и печелим доверието им като инвестираме в развитието на нашия екип. При нас работят мотивирани, лоялни и ангажирани с целите на компанията служители. Ценим талантите и търсим най-добрите, които да станат част от нашата култура.
Бихме искали към екипа ни да се присъедини нов колега - мотивиран специалист,
на позицията „Специалист Обслужване на клиенти и Мониторинг“.
Профил на позицията:
-Активно комуникира с клиенти, като осъществява входящи/изходящи обаждания и води имейл кореспонденция;
-Обработва клиентски запитвания и предоставя информация спрямо процедурите на компанията;
-Изготвя документи и справки за клиенти по утвърдени образци;
-Осъществява срещи с клиенти.
Ключови изисквания:
-Много добри комуникативни умения, умения за убеждаване и водене на преговори, индивидуален подход към клиента;
-Много добра компютърна грамотност;
-Инициативна и динамична личност, със силни организационни умения и умения за управление на времето;
-Образование с икономическа насоченост, добро ниво на английски език и опит на сходна позиция ще се считат за предимство.
Нашето предложение включва:
-Възможност за интересна и предизвикателна работа във водеща компания с утвърдени стандарти;
-Справедливо възнаграждение и пакет от социални придобивки – картa за спорт на преференциални цени, ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, допълнителни дни платен отпуск и др.;
-Приятелска и позитивна среда, сплотен екип и ефективно сътрудничество.
Ако смятате, че нашето предложение представлява интерес за Вас, моля кандидатствайте.
Само одобрените предварително по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички документи ще бъдат разглеждани в пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
***